Veřejná zakázka: Výtah - MěÚ

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 204
Systémové číslo: P22V00000005
Evidenční číslo zadavatele: 05/2022
Spisová značka: SMBO 4000/2022 OKT
Datum zahájení: 24.02.2022
Nabídku podat do: 16.03.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výtah - MěÚ
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Město Boskovice vyhlašuje v rámci bezbariérových úprav budovy radnice (Masarykovo nám. 4/2, 680 01 Boskovice) zakázku na výstavbu osobního výtahu.
Navržený výtah bude přistavěn v dvorním traktu k budově radnice. Výtah bude přístupný z interiéru budovy. Jedná se o výtah s proskleným obvodovým pláštěm v nadzemní části výtahu. Výtah bude spojovat přízemí, 2. NP a 3. NP. Vstupy do výtahu v 2. NP a v 3. NP jsou řešeny v místech stávajících oken. V rámci realizace dojde k vybourání parapetů a zúžení otvorů. V přízemí bude v místě propojení s výtahem ubourána část stěny, v šířce 2,1 m, na celou výšku podlaží. Stěna bude nově dozděna, bude v ní umístěn vstup do výtahu. Jáma pro založení výtahové šachty bude připravena po předchozích pracích na přeložkách sítí. Nový vstup na dvůr z 1. NP bude realizovaný místo stávajícího dvoukřídlového okna. Dojde k ubourání parapetu a mírnému rozšíření ostění. Podrobně je předmět plnění specifikován v projektové dokumentaci.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Blansko

Zadavatel

  • Úřední název: Město Boskovice
  • IČO: 00279978
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo náměstí 4/2
    68018 Boskovice
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 634839

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.boskovice.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Zakázka řeší bezbariérový přístup do budovy MěÚ, který umožní i zdravotně postiženým zaměstnancům přístup do objektu.
  • Přínos pro místní ekonomiku, komunitu
    • Zakázka řeší bezbariérový přístup do budovy MěÚ, který umožní i zdravotně postiženým osobám přístup do objektu.
  • Komunikace zadavatele s dodavateli ve vztahu k OVZ
    • Zadavatel má zájem, aby předmět veřejné zakázky byl plněn malými či středními podniky, což je v souladu s požadavky uvedenými ve směrnici EU o zadávání veřejných zakázek (2014/24/EU). Z tohoto důvodu maximálně zjednodušil zadávací podmínky a připravil vzorový krycí list, prohlášení, návrh smlouvy a tabulky pro vyplnění nabídkové ceny v rámci cenových rekapitulací, aby příprava nabídky byla procesně a formálně co nejméně náročná.

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky